איטום גגות כדי להגן מפני מזג אוויר גרוע

אם הבית או העסק שלך יש עלייה, יש סיכוי טוב כי אתה כנראה שמעת את הביטוי "איטום גגות" בשלב זה של זמן זה או אחר. ייתכן אפילו להחיל צורה כלשהי של איטום על הגג שלך בשלב זה או אחר. אם עדיין לא ניסית את זה. ייתכן שאתה תוהה מה הטעם לאטום את הגג שלך מלכתחילה. בעלי בתים ועסקים נדרשים על פי חוק להחיל הגנה כלשהי על הגגות שלהם. למעשה, בעלי בתים נדרשים לעתים קרובות על פי פקודה להחיל זפת או דיס על הגגות שלהם. כל זה עלול לגרום לך לתהות בדיוק מה המטרה של איטום הגג שלך.

סיבות לאיטום גגות

יש למעשה כמה סיבות טובות מדוע איטום גגות צריך להיעשות על בסיס קבוע. אחת הסיבות לכך היא שגג אטום כראוי יהיה יעיל יותר באנרגיה מאשר אחד שהוא לא. הסיבה פשוטה למדי: כאשר גג אטום כראוי. אוויר קריר יכול לזרום בחופשיות על פני השטח שלו. מה שמאפשר לאוויר החם המתרחש באופן טבעי על גבי הגג לברוח דרך הפערים בין שכבות החומרים לגג עצמו. זה מוביל לקירור יעיל יותר של מערכת החימום של הבית או העסק, בתורו. אם אתה מודאג לגבי חיסכון באנרגיה – ומי לא – אז אולי זה צריך לעניין אותך.

סיבה נוספת לכך שגגות איטום צריכים להיעשות מעת לעת צריכה להיות די ברורה. אם אתה גר באזור שבו יורד שלג. אז סביר להניח שיהיה עליך להחיל שכבה או שתיים של איטום בנייה לפני שאתה שם על הגג. הסיבה לכך היא כי חותם רטוב יכול לעזור למנוע מים דולף לתוך בעליית הגג שלך ולגרום נזק לבית או לעסק שלך. תלוי איפה אתה גר, עם זאת, תלוי כמה פעמים אתה צריך לשים על שכבה או שתיים. זה יכול להוכיח להיות די טרחה.

אחד ממוצרי האיטום הטובים ביותר הזמינים לשימוש במבנים מסחריים הוא Rr-808. בנוסף שיש טיפים יישום מעולה עבור כל סוגי הגגות. כולל אלה מסחריים, מוצר זה הוא גם מעולה במאבק נזקי מים סיפוני גג באזורים אחרים של המבנה שבו זה עלול להתרחש. אתה יכול למעשה להוסיף אותו לגג הקיים שלך ולהחיל אותו בדיוק אז ושם! עבור יישום מהיר, עליך לפנות לחנות החומרה המקומית שלך ולרכוש דייס Rr-809 ואיטום אריחים, אשר נמכרים בדרך כלל כמוצר יישום יחיד.

איטום גגות

סוגים נוספים שחשוב לדעת

זפת קירוי שלבקת חוגרת הם צורה נוספת של חומר קירוי שלעתים קרובות חווה לא מעט בלאי ודורש איטום תקופתי. כמה זפת שלבקת חוגרת. במיוחד אלה שנמצאו על גגות שטוחים, עשוי אפילו להיות חלקלק למדי. גגות אספלט וברזנט הם דוגמה טובה לכך; הם יכולים להחליק בקלות ויש להם נטייה לרוץ ולהחליק לאורך זמן, משאיר חללים גדולים, מכוערים, ואולי מסוכנים. קצת אספלט ותרכובת מילוי קירוי זפת יכול לתת לך משטח חלק שיהפוך גג הרבה יותר בטוח, להחליק עמיד לך וללקוחות שלך להשתמש.

זפת גג שלבקת חוגרת הם חלק מחומרי קירוי חסכוניים ביותר, אבל האופי הנוקשה שלהם מקשה עליהם ליישם עם אספלט או מוצר קירוי זפת, וזה בדרך כלל המקרה כאשר אתה איטום גג שטוח. בחירה טובה יותר עשויה להיות ציפוי קירוי המכיל מעט אספלט. אשר יכול להתחבר זפת וליצור משטח חלק יותר. ישנם מספר מוצרים שם בחוץ שתוכננו במיוחד כדי לטפל בבעיה זו, והם עשויים להיות אופציה עבורך. אפשרות נוספת היא לבקש המלצה של קבלן קירוי. לרוב הקבלנים יש חומרי איטום משלהם שהם ממליצים עליהם, ואם שלך יש כמה בעיות, סביר להניח שהם יכולים לעזור לך למצוא קבלן מוסמך ליישם את חומרי הגג החדשים שלך.

בעיות שחושב לדעת לאיטום גגות

בעיה נוספת אתה עלול למצוא את עצמך התמודדות עם דליפות. איטום הגג שלך יכול לפתור בעיה זו במקרים רבים. אבל לפעמים יש צורך להחליף כמה חומרי קירוי שבירים יותר כגון זפת שלבקת חוגרת. למשל, חומרי קירוי לבנים ואריחים הם קשים מאוד. אבל הם יכולים בקלות להיפגע על ידי מים דולפים לתוכם. במקרה זה, סביר להניח שתרצה לאטום אזורים אלה גם כן. אפשרויות אחרות כוללות מוצרי קירוי זפת וג'ל. שהם פחות נוקשים. אך עדיין יציבים מספיק כדי לספק לכם הגנה מצוינת מפני מים. ולאלה המודאגים מחרקים והתפשטות מכרסמים. זפת נוזלית או איטום אספלט יכולים לעזור להרחיק מכרסמים וחרקים מהאזור. תוך מתן עמידות מצוינת גם לביתכם.

לא משנה איזה סוג של גג אתה צריך לאטום. ישנם מספר סוגים שונים של איטום קירוי זמין בשוק. לדוגמה, אם אתה צריך למנוע לחות מלהיכנס פנימה ולפגוע בגג שלך. אז אתה צריך לשקול החלת ציפוי עמיד במים כמו חותם כסף. אם אתה מתמודד עם מצב מזג אוויר קשה מאוד. כמו גשם כבד או רוחות הוריקן, אז אולי כדאי לך להסתכל לתוך איטום מיוחד לגג. הצעד הראשון לקראת הגנה על ההשקעה שלך הוא לחקור את כל האפשרויות שלך לאיטום גגות. כך שתוכל ל הטוב ביותר של הכסף שלך.