השתלות שיניים ביום אחד מספר עובדות שכדי לדעת

מעוניינים לבצע השתלות שיניים ביום אחד? בכתבה הבאה נביא בפניכם מספר עובדות על ההליך של השתלת שיניים ביום אחד- מוזמנים לקרוא.

הליך השתלת שיניים ביום אחד אינו מתאים לכולם

נכון, אמנם מדובר על השתלת שיניים ביום אחד וזה נשמע זמין לכולם, אבל בפועל השתלת שיניים ביום אחד אינה מיועדת לכולם. אם יש לכם בעיות בחלל הפה שנים ארוכות, ייתכן ואתם אינם מועמדים מתאימים לביצוע ההליך. מכאן, קיימת חשיבות רבה להסתייע במומחה בתחום על מנת לקבל תשובה מקיפה.

כמה זמן יש להמתין לפני שיקום קבוע

שימו לב, יש להמתין בין 3-6 חודשים לצורך קליטה של השתלים טרם ביצוע שיקום קבוע. בתקופה הנ"ל אין לבצע שינויים על מנת לא לערער את השתל הזמני.

השתלות שיניים ביום אחד  מה מפחית את הסיכויים לקליטת השתלים

עישון, או סכרת או מחלת חניכיים מפחיתה בצורה משמעותית את הסיכוי לקליטה מוצלחת של השתלים. שימו לב, כשלון שתלים עשוי לבוא לידי ביטוי שנים לאחר ביצוע השתלה all on 4 כאשר הנזק כבר קשה לתיקון והסיכויים לשתל חוזר אינם רבים. מכאן, ההמלצה היא לבצע את ההליך כאשר הסיכויים להצלחה גבוהים במיוחד.

מוזמנים להתייעץ עם מומחים בתחום

יש לכם שאלות בנוגע להשתלות שיניים ביום אחד? ההמלצה היא להתייעץ עם מומחים בתחום על מנת לדעת את התשובות בצורה הטובה ביותר. כאשר תתייעצו עם מומחים בתחום, הרי יהיו לכם תשובות מקיפות.

איך לבחור מומחה

מעוניינים בביצוע השתלות שיניים ביום אחד all in 4 implants ? חשוב ביותר להקדיש זמן לבחירה של מומחה בתחום על מנת שהתהליך יעבור בהצלחה רבה. ככל שתבחרו מומחה בעל ניסיון וידע רב בתחום, הרי תהיו רגועים ותוכלו לדעת כי מדובר באיש מקצוע אשר לו ניסיון רב בתחום. אילו פרמטרים חשובים בבחירת מומחה בתחום?

ניסיון: חשוב ביותר לבחור איש מקצוע בעל ניסיון רב בתחום, כזה אשר יהיה ביכולתו לבצע את ההליך בצורה הטובה ביותר תוך ניסיון רב שנים. כאשר תבחרו מומחה בעל ניסיון תהיה לו האפשרות להתמודד עם ההשתלה בהצלחה רבה ולדעת לעשות שימוש במכשור מתאים.

השתלות שיניים ביום אחד מספר עובדות שכדי לדעת

למה חשוב לבחור רופא המתמחה בהשתלות שיניים?

ידע רב: נוסף על זאת, מומחה בתחום יהיה בעל ידע רב בכל הקשור לביצוע השתלות שיניים ביום אחד ותוכלו להיות בטוחים כי אתם בידיים טובות בכל הקשור להשתלת שיניים ביום אחד.

אמינות: יתרה מכך, מומחה בתחום יהיה בעל ניסיון רב אשר יפגין אמינות לאורך כל ההליך. הכוונה היא כי הוא ישתף אתכם בכל המתרחש על מנת שתהיו עם היד על הדופק וכך תדעו בדיוק מה קורה.

שימוש במכשור מתקדם: נוסף על כך, חשוב ביותר לוודא כי מומחה בתחום השתלת שיניים ביום אחד יעשה שימוש במכשור מתקדם על מנת לסייע לכם ולאפשר לכם לחייך בפה מלא ללא כל דאגות מצידכם.