טיפים לבחירת מנעולן

כאשר מחפשים מנעולן, הדרך הטובה ביותר לבחור נכון היא להתקשר לחברה מקומית בה השתמשתם בעבר.
למרות שזה אולי נראה קצת מביך, מנעולנים בדרך כלל מעריכים לקוחות חוזרים.
עם זאת, זה חכם לעשות קצת מחקר לפני בחירת מנעולן, ולקרוא ביקורות באינטרנט או לשאול חברים ובני משפחה להמלצות.
להלן מספר טיפים שכדאי לקחת בחשבון בעת ​​בחירת מנעולן. המשך לקרוא כדי לגלות עוד על סוגי המנעולנים השונים באזור שלך.

בדיקת ביקורות באינטרנט

צרכנים רבים בודקים ביקורות באינטרנט לפני שהם מזמינים מנעולן.
למרות שביקורות אלה עשויות להיראות חסרות משמעות,
הן יכולות להיות כלי שימושי במציאת המנעולן הטוב ביותר עבור הצרכים שלך. אתה יכול גם לבחור מנעולן על סמך ההסמכה שלו.

בנוסף לקריאת ביקורות מקוונות, כדאי שתבקשו המלצות מחברים ובני משפחה. אם אינכם בטוחים במי לבחור,
תוכלו לשאול גם את השכנים והקולגות לעבודה. הם יוכלו לספר לכם על הניסיון שלהם עם מנעולן מסוים. זה יכול לעזור לך להימנע מהעסקת החברה הלא נכונה, ויכול למזער את הסיכון של שירות בינוני. כמו כן, חשוב לברר לגבי מחיר השירות, שיכלול חלקים נוספים ודמי קילומטראז'.

כאשר אתה בוחר מנעולן, אתה צריך לקרוא ביקורות של לקוחות. חפשו אתר מנעולן המפרט כתובת פיזית ופרטי התקשרות. חפש לוגו של יועץ צד שלישי מהימן, כגון אילו? או TrustaTrader. אתרים אלו וטרינרים מנעולנים ועסקים נוספים, לכן חיוני לקרוא את עמוד "אודותינו" של אתר אינטרנט לפני בחירת מנעולן.

האינטרנט הוא גם משאב מצוין לבדיקת חוות דעת של מנעולנים מקומיים. אתרי ביקורות רבים של צד שלישי כמו Google, Yelp, Home Advisor ו-BBB מאפשרים ללקוחות לכתוב ביקורות על החוויות שלהם.
בנוסף לביקורות המקוונות, צרכנים יכולים לבקר במיקום של העסק כדי לראות עד כמה הלקוחות מרוצים. כמו כן, מיקומו הפיזי של מנעולן הוא דרך מצוינת לבדוק את אמינותו של מנעולן.

לבסוף, בדוק את החברות של החברה בארגונים מקצועיים, כגון אגודת המנעולנים המקצועיים. מנעולן טוב לעולם לא יסתפק בפתרון חותך עוגיות.
הם יציגו פתרון המותאם לצרכים הספציפיים שלך. לדוגמה, בעל עסק עשוי להתעניין בשירותי מנעולן מסחרי.
בעל עסק עשוי לרצות חברה עם מערכות בקרת כניסה, מערכות אינטרקום וסוגרי דלתות כדי לסייע בהגנה על רכושו.
לבעל העסק מגיע פתרון לטווח ארוך ומנעולן בעל מוניטין יספק אותו.

קבלת הערכה בכתב

לפני שאתם מזמינים מנעולן, קבל מהם הערכה בכתב. חלק מהמנעולנים יציגו מחיר בטלפון, אך תמיד כדאי לקבל הערכה בכתב לפני ביצוע כל עבודה.
לעולם אל תחתום על טופס הרשאה ללא אומדן, ואל תיתן למנעולן לעבוד על המנעולים שלך בלעדיו. ודא שהמחיר הנקוב הוגן והגיוני לפני שאתה מאשר כל עבודה. אם מנעולן גובה הרבה יותר ממה שאתה מצפה, כדאי שתבחר מישהו אחר.

בבחירת מנעולן, קבלו הערכה בכתב, שצריכה לכלול את עלות קריאת השירות, חלקים ועבודה. קבלו מספר הצעות מחיר ממנעולנים שונים, והשוו את המחירים שלהם. היזהר מאלה שמציינים מחיר נמוך מאוד מראש, מכיוון שהם עלולים לגבות ממך יותר מדי לאחר השלמת העבודה. כדאי לשאול גם על המוניטין של החברה. אם למנעולן אין מוניטין טוב, עברו לחברה אחרת.

לפני בחירת מנעולן, קבלו מהם הערכה בכתב. כדאי גם לדעת מה יהיו דמי השירות שלהם, כולל הובלה וכל חיובים נוספים עבור עבודות חירום. כדאי לשאול גם לגבי אפשרויות תשלום. כל המנעולנים מקבלים כרטיסי אשראי, כדי שיוכלו להגן עליך מפני נותני שירות הונאה. הקפד לעיין בהערכה הכתובה ביסודיות לפני שאתה נותן למנעולן להתחיל לעבוד על הפרויקט שלך. הערכת הערכה בכתב תעזור לכם גם להשוות את המחירים ולבחור במי שנותן את השירות הטוב ביותר.

קבל הערכה בכתב. ודאו כי אתם יודעים בדיוק כמה יגבה מכם המנעולן, כך שתוכלו לתקצב בהתאם.
חשוב גם לוודא שהם מורשים ובעלי עבר פלילי נקי. אל תהססו לבקש ממנעולן הצעת מחיר בכתב, גם אם היא מעט יקרה. אתה לא רוצה להיקרע ולהישאר עם בלגן – זה הרגע שאתה צריך לקבל הערכה כתובה.

אם יש לך מקרה חירום, תצטרך לקרוא למנעולן תוך זמן סביר. מנעולן אמין יוכל לתת לכם הערכת זמן מדויקת וגם יענה לטלפון כשתתקשרו. אם הם לא מספקים הערכה בכתב, סביר להניח שתצטרך להזמין מנעולן אחר. אם אינכם בטוחים איזו חברה מתאימה ביותר למצבכם, עדיף לקבל הערכה בכתב משלושה מנעולנים לפחות. זה ייתן לך מושג הוגן לגבי מידת השירותים שהם מספקים.
טיפים לבחירת מנעולן

קבלת הפניה

כאשר מדובר בהזמנת מנעולן בחולון והסביבה, הדרך הטובה ביותר למצוא מנעולן אמין היא לבקש הפניה. אם יש לכם חברים או בני משפחה שעברו לאחרונה שירות מנעולן לבצע עבורם נעילת חירום, הם יכולים להמליץ ​​לכם על אחד טוב. אבל כדאי להיזהר ממנעולנים חסרי רישיון, ותמיד ללכת על מנעולנים מוסמכים שעברו הכשרה קפדנית ומקפידים על רמה גבוהה של בקיאות טכנית.

בנוסף לקבלת הפניה מחבר או מבן משפחה, אתה יכול גם להשתמש באינטרנט כדי לבדוק אם יש ביקורות מקוונות. אולי תופתעו לגלות ש-80% מהצרכנים מחפשים הפניה למנעולן מאנשים אחרים. עם זאת, הפניה מסוג זה עלולה להזיק לחבר או לבן משפחה שלך, ואתה לא רוצה להגיע עם טכנאי מפוקפק. דרך נוספת לקבל הפניה למנעולן היא דרך ספק הביטוח שלך. מקורות אחרים של הפניות כוללים המלצות פייסבוק.

לחילופין, אתה יכול לבקש מחבר או בן משפחה לתת לך שם של מנעולן בעל מוניטין. אתה יכול גם לבדוק באתר של חברת אבטחה באזור שלך כדי לראות אם יש לה ביקורת. הקפד לקרוא ביקורות, מכיוון שלעתים קרובות אלו הן האמינות ביותר. יתרה מכך, יש לוודא שהמנעולן חבר בארגון מקצועי כמו איגוד המנעולנים המקצועיים או ALOA. אם מנעולן מסרב לענות על שאלותיך, אז כדאי שתמצא מנעולן אחר שיטפל בצרכים שלך.

לא משנה אם אתה מחפש מנעולן לצרכי חירום או לא, חברה מקומית תהיה מהירה יותר להגיב למקרי חירום והיא זולה יותר ממומחה מחוץ לעיר. אבל לא תמיד קל לבחור מנעולן טוב למצבי חירום – יש הרבה מודעות בגוגל שמתיימרות להיות מקומיות, אבל בעצם מזויפות. אם אתם רוצים להימנע ממצבים מביכים שכאלה, כדאי שתבחרו בחברה שתספק לכם הצעת מחיר חינם.

קבלת רישיון

רישיון עסק חיוני בבחירת מנעולן. עסקים חייבים להיות בעלי רישיון, בין אם הם תאגידים, שותפויות, חברות בערבון מוגבל או בעלות יחידה.
אמנם אין צורך ברישיונות לעובדים שאינם מבצעים עבודה מעשית, אך עליהם לעבור בדיקת רקע פלילי כדי לוודא שהם אינם מעורבים בפשעים כלשהם. זה חיוני שתבחר בעסק עם רקורד נקי ורישיון ממדינת קליפורניה.

לפני הזמנת מנעולן, בקשו לראות את הרישיון שלו. חלק מהמנעולנים עובדים כחניכים ואחרים בעלי ניסיון בענף. שאל אותם איך הם הפכו למנעולן,
והאם היו להם הכשרה והשכלה פורמלית. חלק מהמנעולנים עשויים להציע חניכות בלבד וללא תשלום, אז הקפד למצוא אחד שמציע חניכות ניסיון בלבד לפני שאתה הולך למשרה בתשלום. החניכה חייבת להיות בפיקוח של מנעולן מורשה, אז הקפד לשאול אם הם קיבלו רישיון במדינתך.

הוצאת רישיון למנעולן חשובה מכמה סיבות. זה נותן לך שקט נפשי. מנעולן מורשה מוסדר על ידי המדינה ועומד בתקנים מחמירים. כדי לשמור על הרישיון, על המנעולן לעמוד בכישורים ספציפיים.
לדוגמה, המדינה עשויה לדרוש מהמועמדים להשלים בדיקת רקע ולטביעת אצבע שלהם למאגרי מידע ממלכתיים או פדרליים. המדינה גם דורשת שלמנעולן יהיה ביטוח. בנוסף, מנעולנים שעובדים עם רכוש פרטי חייבים ברישיון.

קבלת רישיון מחברה מוכרת היא חיונית. המדינה מחייבת את כל המנעולנים ברישיון. זה מבטיח שלמנעולן יש רקורד נקי ולא ימכור את המידע הפרטי שלך לפורצים.
מנעולנים בעלי רישיון יכולים לפתוח את רוב סוגי המנעולים לדלתות מגורים. אתה יכול גם לפתוח את דלתות הרכב על ידי הזנת ה-VIN של הרכב שלך. המדינה תדרוש מנעולן להיות מורשה לפני שיוכל לעבוד על המכונית שלך.