כיצד לתקן דלת מבלי לקרוא למנעולן מקצועי

הדרך הטובה ביותר ללמוד איך לתקן דלת מבלי להתקשר למנעולן היא לגרום למנעולן לצאת ולהעיף מבט. מנעולן מקצועי הוא האדם היחיד שיכול להגיד לך אם ניתן לתקן את מנעול הדלת שלך או אם יש להחליף אותו. מנעולנים יש כלים כמעט כל דבר בימים אלה. כולל מנעולי דלת חדשים שניתן להתאים כדי להתאים לכל מסגרת הדלת. יש כמה טיפים פשוטים שאתה צריך לעקוב כדי לוודא את התיקון הולך בצורה חלקה ככל האפשר.

טיפים לתיקון דלת לכל אדם

הטיפ הראשון הוא לקבוע איזה סוג של מנעול דלת יש לך. מנעולים מסוימים נפתחים באופן ידני. בעוד שאחרים צריכים להיות מחדש באמצעות מפתח. כדי לקבוע איזה סוג של מנעול יש לך, לפתוח את הבורג שמחזיק את הדלת פתוחה. ואז להסתכל בתוך המנעול ולראות איזה סוג של מפתח אתה צריך. אם זהו מפתח ידני, אז אתה צריך להשתמש במפתח מיוחד בשם מפתח deadbolt. מנעולן מקצועי יידע בדיוק איזה סוג מפתח אתה צריך לדלת שלך.

כאשר אתה מנסה להבין איך לתקן דלת מבלי להתקשר מנעולן, זה אולי נשמע כמו הרבה עבודה. אבל במציאות זה לא כל כך קשה. קודם כל, התקשרו לחנויות מנעולנים שונות כדי לראות אילו מהם פתוחים. רובם צריכים להיות טלפונים עובדים. כך שאתה יכול להשאיר הודעה עם התא הקולי להודיע להם שאתה רוצה לעשות עבודה על דלת מסוימת. אם הם לא יכולים להכיל אותך, נסה חנות אחרת.

להיות מפורט ככל האפשר כאשר אתה קורא את חנות המנעולנים. ספר להם בדיוק איזה מנעול עליך לתקן. ותאר כיצד קיבלת את המנעול מלכתחילה. חשוב מאוד לזכור שיש לך חשבון מלא של מה שקרה כאשר היית אשם. ומה שאתה חושב שקרה שגרם המנעול להיות במצב זה עכשיו. מידע זה חשוב מאוד עבור המנעולן לדעת. כי הוא או היא צריכים להבין מה צריך לעשות כדי לבצע את התיקונים.

לתקן דלת

איך לבחור את המנעולן הטוב ביותר אליך הביתה לתקן דלת

הקפד לספר למנעולן בתל אביב בחברה המנעולן בדיוק מה אתה רוצה שהם יעשו, ולמה. שאל אותם אם הם יוכלו לנעול מחדש את המנעול, ואם לא. מה אתה חושב היה צריך להיעשות. בהתאם לחומרת הנזק, ייתכן שיש כמה איגודים שצריך לעשות על מנת לקבל את המנעול שלך עובד כראוי שוב. אם הנזק למנעול הוא נרחב מדי. אז ייתכן שהחברה תצטרך לשכור מנעולן מקצועי לבוא ולטפל בבעיה בשבילך.

להתקשר מקצועי כדי לעזור לך עם בעיית המנעול שלך צריך להיעשות רק אם הנזק הוא חמור. אתה לא רוצה להתקשר למנעולן אם בטעות לשבור מנעול בעת שניסה לקבל גישה לבית שלך. אם הנזק הוא מינורי, עם זאת, אז אתה כנראה יכול לעשות את העבודה בעצמך. למעשה, אולי אפילו תרצה להתקשר למנעולן מקצועי מלכתחילה. אי אפשר לדעת מתי מנעול שבור יהפוך לבעיה רצינית. עדיף להתקשר למקצוען לפני שהבעיה יוצאת מכלל שליטה.

כפי שהוזכר לעיל, אם אתה רק רוצה להגדיל במעט את האבטחה סביב הבית שלך. אז קורא חברת נעילה הוא כנראה לא הכרחי. מנעולים מסוימים ניתן לפתוח באמצעות פריטים נפוצים כגון מפתחות, אז זה בדרך כלל לא משהו שאתה צריך להתקשר חברת נעילה על. עם זאת, אם יש לך בית חדש לגמרי רוצה לעשות את זה בטוח יותר. אז אתה צריך לשקול ברצינות שיש פרופיל

מנעולן סיוני לבוא ולעשות את העבודה בשבילך. מנעולים מסוימים עשויים לעלות יותר לתיקון, במיוחד אם הם ניזוקו. זה יכול להיות תיקון יקר אם זה צריך להיעשות בחברה נעילה מקומית, ואתה אפילו לא יכול להיות מסוגל לקבל הערכה בחזרה מהם.

אם אתה צריך ללמוד איך לתקן דלת מבלי להתקשר למנעולן. אז יש משאבים רבים זמינים באינטרנט. יש ספרים על מנעולים ועל היסודות של טכנולוגיית הנעילה. רק זכור להיות זהיר בעת ניסיון תיקונים, ולעולם לא לנסות לחתוך מנעול בעצמך אם אתה לא יודע מה אתה עושה.