לשפר את הכותרות בגוגל ואת חווית המשתמש באתר

כדי שאתר שלכם התקדם בגוגל ותוצאות החישוב שלכם צריך להבין שהגורם החשוב השני בדירוג האינטרנט נבדק גם הוא בחזרה, והוא הכותרת.

כותרות הן האלמנט החשוב ביותר כשמדובר ב- SEO, הן החלק העיקרי בפאזל SEO.

שלושת החיפושים המובילים המדורגים גבוה בגוגל הם:

חיפוש גוגל אורגני

תוצאות החיפוש בגוגל ממומן

חיפוש מפות בגוגל אורגני ממומן

עיין באינפוגרפיקה שלנו למטה כדי לראות כיצד ואיפה לשפר את כותרת האתר שלך.

אחד התחומים שלעתים קרובות מתעלמים מבעלי אתרים חדשים רבים הוא שתוכנם לרוב אינו "סמכותי" מספיק. אנו ממליצים להקים ביקורת תוכן כדי לוודא שהבלוג, הווידיאו, האפליקציה או תוכן אינטרנט אחר שלך מציג מידע מדויק, רלוונטי ומובן למשתמשים שלך.

כיצד להגדיל את סמכות התוכן שלך בגוגל

פרסם באופן קבוע פוסטים בבלוג בבלוג שלך או באתרים אחרים. לאורך זמן אתה אמור לפרסם 1-2 פוסטים בשבוע. שבוע קצר מדי, אתה צריך לפרסם בתדירות גבוהה יותר.

בצע אופטימיזציה של הכותרת והתמונה של ההודעות שלך

בדוק את הכותרת שלך לגבי דקדוק ואיות תקין (השתמש ב- Google Search Console ובדוק אם יש שגיאות כתיב ודקדוק).

בצע אופטימיזציה של הכותרת למילות מפתח וביטויים.

כיצד להגדיל את סמכות התוכן שלך בגוגל

בצע אופטימיזציה של התמונה למילות מפתח.

עבור כותרות, למשל, כפי שאתה אולי יודע, השימוש של גוגל בקיצור TOWNER הוכר כעת רשמית על ידי בתי המשפט כביטוי שמנועי חיפוש ידרגו מאוד. בצע אופטימיזציה לכותרת התוכן שלך בהתאם. לתמונות, בצע אופטימיזציה למילות המפתח אליהן משויך העסק או המוצר שלך.

אם אתה מעוניין לדרג ביטויים ושאלות שונים של Google, כמו "iPad Pro" או "צמחים למכירה", למשל, אתה לא יכול לחפש רק "iPad Pro" או "צמחים למכירה", עליך לבצע אופטימיזציה שלך כותרת ותמונה.

מיקוד למילות מפתח רלוונטיות

על מנת לדרג בשלושת המיקומים הראשונים עבור מילות המפתח הרלוונטיות שהמשתמשים שלך מחפשים, עליך למקד את מילות המפתח ולמקד אותן כראוי.

הנה כמה מהדברים שאתה יכול לעשות:

השתמש בכלי מחקר למילות מפתח כדי למקד למילות מפתח רלוונטיות.

שימוש בתוכן רלוונטי ואיכותי ובטקסט עוגן "דביק" יכול לשפר משמעותית את הדירוג שלך. הנה דוגמה מצוינת להשפעה על הביצועים כשאתה משתמש במילת מפתח איכותית ככותרת.

תורמים לתוכן אחר

האם יש לך דפים פופולריים באתר שלך? מדוע לא לתרום או לשתף אותם עם קוראיך? הקפד להוסיף קישורי שותפים ספציפיים כפי שאנו דנים בחלק של שותפים בפוסט בבלוג זה.

השתמש בסוכנות קידום אתרים מקצועית

סוכנות קידום אתרים מקצועית יכולה לבנות עבורכם תכנים, וגם לספק סיוע בשיפור ושמירת הדירוג שלכם.

בחר סוכנות העונה על צרכיך

עוד כתבות באתר זירת המומחים:

בחר סוכנות על פי הקריטריונים הבאים:

תִקשׁוֹרֶת. תקשורת עם בן / בת הזוג שלך היא חיונית, ולכן סוכנות המספקת את התקשורת היעילה והמקצועית ביותר היא הטובה ביותר.

תקשורת עם בן / בת הזוג שלך היא חיונית, ולכן סוכנות המספקת את התקשורת היעילה והמקצועית ביותר היא הטובה ביותר. תוכן איכותי ועיצוב מוצרים.
לא מספיק להעסיק סוכנות שיכולה לבנות תוכן איכותי. האיכות צריכה להיות הדאגה העיקרית. על הסוכנות שלך להציע גם עיצוב מוצרים מקצועי בכדי לייעל את האתר שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

חברת קידום אתרים מקצועית תדאג לתוכן איכותי באתר ועשיר בתמונות וסרטונים. האיכות צריכה להיות הדאגה העיקרית.
על הסוכנות שלך להציע גם עיצוב מוצרים מקצועי בכדי לייעל את האתר שלך לקבלת התוצאות הטובות ביותר. שירות SEO. לרוב נותני שירותי ה- SEO יש רקורד מוכח של מתן שירות לקוחות מהשורה הראשונה ושירות יעיל בכל הקווים.

רוצים לקרוא עוד מאמרים בחזרה לעמוד הבית https://www.orchid.co.il/