תרגילי ספורט לילדים

תרגילי ספורט לילדים יכולים לעזור לילדכם לפתח את שיווי המשקל והקואורדינציה שלהם. אתה יכול להפוך את הפעילויות האלה למהנה על ידי קשירת סרטים למקלות או אלות. אתה יכול גם לשים כריות בתור ולבקש מהילד שלך לעבור דרכן. זה יעזור לילדך לשמור על שיווי המשקל שלו בזמן שהוא פועל כדי להגיע לקצה השני של הקו. משחקים אחרים שיכולים לעזור לילדכם לפתח את שיווי המשקל כוללים באולינג פנימי וחיצוני. בנוסף, אתה יכול לתת להם לבעוט למטה חפצים שונים או לטפס על ענפים נמוכים של עצים.

ספּוֹרט

ילדים צריכים לעשות תרגילי ספורט כדי להישאר בכושר ולהישאר פעילים. הם צריכים להתחמם לפני שהם עושים ספורט, והם צריכים גם להתקרר לאחר מכן. שגרת אימונים של 10 דקות לפני ספורט היא אידיאלית לילדים וצריכה להיות מהנה עבורם. משחקי חימום והתקררות יגרמו לילדים שלך להתחייב לאימון.

מחקרים הראו כי השתתפות בספורט מועילה לבריאותם הפיזית והנפשית של ילדים. לילדים שעוסקים בספורט באופן קבוע יש ציוני אושר גבוהים יותר. השתתפות קבועה נקשרה גם לבריאות טובה יותר, כולל סיכון נמוך יותר להשמנה ומחלות כרוניות.

פעילות פנאי

פעילות פנאי היא קטגוריה רחבה של פעילויות המבוצעות לשם הנאה או כדי להשיג תוצאה מסוימת. מטרתו היא בדרך כלל לקדם בריאות גופנית ונפשית. במקרה של ילדים עם מוגבלות, זוהי דרך מצוינת לעזור להם לפתח שליטה מוטורית, גמישות, ולהפחית את הצורך בתרופות.

ישנם יתרונות רבים של פעילות גופנית לילדים, והיתרונות הללו הם אוניברסליים. הם כוללים ריכוז מוגבר, כאב מופחת, הערכה עצמית מוגברת ושינה טובה יותר. עם זאת, חלק מהנכויות הפיזיות אכן מהוות מחסום להשתתפות בפעילויות גופניות. על מנת לצמצם אתגרים אלו, חשוב למצוא דרכים להגביר את הנגישות לבילוי ולהנגיש אותו לכל הילדים.

אחת הדרכים לקידום פעילות גופנית היא באמצעות ספורט מאורגן ופעילויות מאורגנות. פעילות פנאי יכולה להתקיים בצורות שונות, מריצה וקפיצה בחבל וכלה במשחקים. ילד יכול גם לעסוק בפעילויות משחק חופשיות בהפסקות מפעילויות מובנות, כמו משחק תג או משחק פעיל אחר, לסתם הליכה.

רוצים לקרוא ידו מידע על פעילות גופנית לילדים בקרו באתר אקטיב ספורט – https://active-sport.co.il/

פעילות גופנית על ידי תרגילי ספורט לילדים

פעילות גופנית סדירה לילדים היא קריטית לבריאותם ולרווחתם. מחקרים הראו שזה מפחית את הסיכון למחלות כרוניות רבות ומפחית מתח. זה גם משפר את הביצועים בבית הספר ומגביר את ההערכה העצמית. פעילות גופנית גם עוזרת לשמור על אינדקס מסת גוף בריא. זה יכול לעזור להפחית את הסיכון לסוכרת ולחץ דם גבוה. זה עשוי אפילו לעזור לילדים לישון טוב יותר בלילה.

פעילות אירובית לילדים מסייעת בבניית סיבולת שרירים. זה גם משפר את אספקת החמצן לתאים. ילדים יכולים לעשות תרגילים כמו שכיבות סמיכה, כפיפות בטן, משיכות, עמידת ידיים והיאבקות כדי לחזק את העצמות והשרירים שלהם.
תרגילי ספורט לילדים

יתרונות בריאותיים תרגילי ספורט לילדים

מחקרים הראו שילדים מעל גיל שש צריכים לעסוק לפחות שעה אחת של פעילות גופנית אירובית מדי יום. תרגיל זה מועיל לבריאות העצמות והשרירים שלהם ויש לעשותו בהתפרצויות קצרות. למרות שילדים יכולים לעשות פעילויות מתונות במשך חצי שעה ביום, עליהם להוסיף בהדרגה פעילויות אינטנסיביות יותר כדי להגיע לכמות הפעילות הגופנית המומלצת. הפעילויות צריכות לכלול שלושה סוגים: פעילות אירובית, אימון כוח ותרגילי נשיאת משקל.

פעילות גופנית חיונית לבריאותם של ילדים צעירים. זה כרוך בתנועה פיזית ויכול לסייע במניעת מחלות כמו סרטן, מחלות לב וסוכרת מסוג 2. זה גם מהנה ויכול לשפר מערכות יחסים.

דאגות בטיחות

אחת הדאגות העיקריות של ההורים היא בטיחות ילדיהם. למרבה המזל, ישנן הנחיות בטיחות רבות לילדים שיכולות לעזור למנוע מהם לפגוע בעצמם. בנוסף לביצוע ההנחיות הללו, על ההורים לדון גם בדאגותיהם לגבי פציעה עם מאמנים ובני משפחה אחרים. כדי למנוע את הסיכון לזיהום, על ההורים לדון בהיגיינת ידיים נכונה ובשימוש בחומר חיטוי ידיים. כמו כן, עליהם להימנע משיתוף בקבוקי מים, מגבות וציוד ספורט.

חשוב להורים לזכור שאסור לילדים להתאמץ יתר על המידה בעת ספורט. מאמץ יתר עלול להוביל לשחיקה שעלולה להזיק לבריאות הילד. בנוסף, זה יכול לגרום לפציעה, ולכן הורים צריכים לעודד את ילדיהם לקחת הפסקה מדי פעם. הורים צריכים גם לוודא שילדיהם לובשים ציוד בטיחות מתאים ולפנות לטיפול רפואי מתאים אם הם נפצעים בזמן ספורט.